Overiť dostupnosť jedla Pizza v reštaurácii
Zadajte svoj email nižšie a my preveríme, či v ešte stále pripravujú jedlo Pizza
Služby aj kvalita jedál vylepšili . Obsluha opäť normálna na štandardnej úrovni. Zaujímavá švédska minerálna voda pekne servirovana. Pizza chutná a faune suroviny i keď by ich mohlo byt trochu viac. Celkovo hodnotím podnik pozitívne. Moderne a čisté priestory v rámci nákupného centra.
Ako by sa na BB patrilo, avšak velmi ma potešila prijemna drevená, dymova aróma. Neda sa platiť kartou (ty padom o 1 *menej), co je teda podla cedulky aktuálny problém, avsak cedulka tam je uz tak rok (neviem koho chcete okaslat, ale v dnešnej dobe platiť hotovostou je neakceptovateľné). Inak na pizzeriu, burger veľmi obstojny, skoda len tej karty...
Vždy spokojnosť 😊 Moja povinná zastávka u nich, keď som v Európe SC, na tieto úžasné špagety Carbonara. Zatiaľ som nikde v okolí lepšie nemala. S obsluhou som bola vždy taktiež spokojná. Blízko stolov je detský kútik, kde sa deti prebavia. Vždy rada opäť prídem.
Da v klude najest a porozpravat.ja som si dala risoto s panenkou. Bolo vynikajuce.porcia pre mna idealna.ani vela ani malo.mohla som jest 30min a jedlo bolo stale teple a presne tak to milujem. Limonadka bola chutou niekde v strede.prijala by som v nej lad. Jedine co ma prekvapilo bola horuca cokolada mojej sestry ktora nebola kremova ale uplne rieska ako kakauko Bolo by vsak dobre keby tie stoly boli hladke,teda ako doska a nie s dierkami lebo som si skoro prevrhla limonadu.nevedela som ze pod obrusom je to iste co vedla😅
But not super. Slovak-Italian so not realistic of either. Our soup yesterday was made with frozen packet vegetables, edible but not special and shows lack of respect to customers. Main courses were ok though. Service generally good but occasionally poor. I have found that Slovak chefs cannot or do not care about the timing of their meals. For instance my wife and I usually order different meals and they are often delivered to our table at different times (also hot food on cold plates - not good) It happened yesterday, my pizza arrived quickly and my wife's chicken dish took a long time to come to the table. The result is the first meal gets cold while waiting for the delayed meal or the diner of the first delivered meal has to display bad manners and eat while his/her partner has no food. A similar thing happens when the first diner to finish has his/her plate taken by the waiting person while the other diner is still eating - again very bad manners. Food service is not rocket science, it just requires a little planning and self management by the chef and all staff need to care about their customers and give good polite service, performing their actions at the right time to give a good dining experience to paying customers. I often wonder about training and management in many Slovak restaurants, it needs to be improved. I am qualified to comment as have been a chef and front of house manager in the past. Jedlo je v poriadku, ale nie super. slovensko-talianske teda nie je reálne ani jedno. Naša včerajšia polievka bola vyrobená z mrazenej balenej zeleniny, jedlá, ale nie špeciálna a ukazuje nedostatok úcty k zákazníkom. Hlavné jedlá však boli v poriadku. Služba je vo všeobecnosti dobrá, ale občas slabá. Zistil som, že slovenskí kuchári si nevedia alebo nedajú záležať na načasovaní jedál. Napríklad si s manželkou zvyčajne objednávame rôzne jedlá a často nám ich doručujú na stôl v rôznom čase (aj teplé jedlo na studených tanieroch – nie je dobré) Stalo sa to včera, moja pizza prišla rýchlo a jedlo mojej manželky s kuracím mäsom trvalo dlho. prísť k stolu. Výsledkom je, že prvé jedlo vychladne pri čakaní na odložené jedlo alebo sa stravník prvého doručeného jedla musí prejaviť neslušne a jesť, kým jeho partner/ka nemá jedlo. Podobná vec sa stane, keď prvý stravník, ktorý doje, vezme jeho/jej tanier čakajúci, zatiaľ čo druhý stravník ešte jedol - opäť veľmi zlé spôsoby. Stravovanie nie je žiadna veľká veda, vyžaduje si to len trochu plánovania a samoriadenia zo strany šéfkuchára a všetci zamestnanci sa musia starať o svojich zákazníkov a poskytovať dobré zdvorilé služby, vykonávať svoje činnosti v správnom čase, aby platiacim zákazníkom poskytli dobrý kulinársky zážitok. . Často sa pýtam na školenia a manažment v mnohých slovenských reštauráciách, treba to zlepšiť. Mám kvalifikáciu komentovať, pretože som v minulosti bol šéfkuchárom a správcom domu.