Twice, a Saturday lunchtime when very busy and a Wednesday lunchtime when not busy.
On both occasions the food, service, parking and facilities were all good.
Menu has English translation and the front-of-house staff speak English. This is important as this Koliba is on a busy route with many international driver's passing. As an example two Latvian men easily placed their orders using English language while we were there. It shows the importance that citizens of small European countries learn sufficient English to communicate with each other. This helps Slovakia to open itself up to the world to do business and make progress after the dark days of isolation.
Navštívili sme dvakrát, v sobotu na obed, keď je veľmi zaneprázdnené, a v stredu na obed, keď nie je zaneprázdnené.
Pri oboch príležitostiach bolo jedlo, služby, parkovisko a zariadenia v poriadku.
Menu má anglický preklad a personál prednej časti domu hovorí po anglicky. To je dôležité, pretože táto Koliba je na rušnej trase s mnohými medzinárodnými vodičmi. Keď sme tam boli, napríklad dvaja lotyšskí muži ľahko zadávali objednávky pomocou angličtiny. Ukazuje to dôležitosť toho, aby sa občania malých európskych krajín naučili dostatočne anglicky, aby mohli navzájom komunikovať. To Slovensku pomáha otvoriť sa svetu podnikaniu a pokroku po temných dňoch izolácie.
But not super. Slovak-Italian so not realistic of either. Our soup yesterday was made with frozen packet vegetables, edible but not special and shows lack of respect to customers. Main courses were ok though. Service generally good but occasionally poor.
I have found that Slovak chefs cannot or do not care about the timing of their meals. For instance my wife and I usually order different meals and they are often delivered to our table at different times (also hot food on cold plates - not good) It happened yesterday, my pizza arrived quickly and my wife's chicken dish took a long time to come to the table. The result is the first meal gets cold while waiting for the delayed meal or the diner of the first delivered meal has to display bad manners and eat while his/her partner has no food. A similar thing happens when the first diner to finish has his/her plate taken by the waiting person while the other diner is still eating - again very bad manners.
Food service is not rocket science, it just requires a little planning and self management by the chef and all staff need to care about their customers and give good polite service, performing their actions at the right time to give a good dining experience to paying customers.
I often wonder about training and management in many Slovak restaurants, it needs to be improved.
I am qualified to comment as have been a chef and front of house manager in the past.
Jedlo je v poriadku, ale nie super. slovensko-talianske teda nie je reálne ani jedno. Naša včerajšia polievka bola vyrobená z mrazenej balenej zeleniny, jedlá, ale nie špeciálna a ukazuje nedostatok úcty k zákazníkom. Hlavné jedlá však boli v poriadku. Služba je vo všeobecnosti dobrá, ale občas slabá.
Zistil som, že slovenskí kuchári si nevedia alebo nedajú záležať na načasovaní jedál. Napríklad si s manželkou zvyčajne objednávame rôzne jedlá a často nám ich doručujú na stôl v rôznom čase (aj teplé jedlo na studených tanieroch – nie je dobré) Stalo sa to včera, moja pizza prišla rýchlo a jedlo mojej manželky s kuracím mäsom trvalo dlho. prísť k stolu. Výsledkom je, že prvé jedlo vychladne pri čakaní na odložené jedlo alebo sa stravník prvého doručeného jedla musí prejaviť neslušne a jesť, kým jeho partner/ka nemá jedlo. Podobná vec sa stane, keď prvý stravník, ktorý doje, vezme jeho/jej tanier čakajúci, zatiaľ čo druhý stravník ešte jedol - opäť veľmi zlé spôsoby.
Stravovanie nie je žiadna veľká veda, vyžaduje si to len trochu plánovania a samoriadenia zo strany šéfkuchára a všetci zamestnanci sa musia starať o svojich zákazníkov a poskytovať dobré zdvorilé služby, vykonávať svoje činnosti v správnom čase, aby platiacim zákazníkom poskytli dobrý kulinársky zážitok. .
Často sa pýtam na školenia a manažment v mnohých slovenských reštauráciách, treba to zlepšiť.
Mám kvalifikáciu komentovať, pretože som v minulosti bol šéfkuchárom a správcom domu.