Overiť dostupnosť jedla Suši v reštaurácii
Zadajte svoj email nižšie a my preveríme, či v ešte stále pripravujú jedlo Suši
Veľmi profi, sushi na najvyššej úrovni, aj udon rezance perfektné. 4 návštevy a vždy som bol spokojný. Akurát treba rátať s tým, že na sushi si cca hodinku počkáš. Ja som s tým nemal problém, mal som s kým pokecať a ubehlo to rýchlo. 🙂 Ak sa ti ale nechce čakať na jedlo... Ja inak odporúčam 🙂
Celkom ok, ked uz si vas vsimnu. Na uvod sme presli okolo otvorenej kuchyne aj s obsluhou a nikto sa nam neodzdravil. Trosku fail hned z uvodu. Chceli sme vyskusat nieco nove a nechat si poradit, ale v podstate nam len vysvetlili moznosti. Vsetko ostatne bolo v poriadku.
EDO-KIN v Boroch vždy jediná možná voľba ako sa tu dobre najesť. Naozaj mi tu chutí, je tu milá obsuha aj celkom fajn prostredie. Široká ponuka denného menu za prijateľné ceny. Viackrát sme navštívili prevádzku v Cubicone i v Piešťanoch a všade to bolo ok :-)
Veľmi milý a priateľský personál a jedlo výborné všetko krásne čerstvé. Musím veľmi pochváliť obsluhu pomohla nám pri vybere jedla a odporučila výborný dezert kokosové gulicky co určite odporúčam vyskúšať nebicko v papulke. Už teraz sa teším na ďalšiu návštevu.
Výborná voľba. Jedine mínus pre mňa je chýbajúci detsky kútik takže rodinné posedenie s menšími deťmi je nereálny. Ohľadne jedla za mňa výborne jedine by som možno uvítal väčšiu porciu wasabi avšak tým že sme mali take away jedlo ťažko povedať čo by vyhoveli požiadavke o väčšie množstvo.
Mall mimo food courtu. Mali sme problém trafiť tam, nakoľko cesta ponad food court bola uzavretá. Dali sme si: Krevety Tempura (chutné, trošku mastné), ovocný ľadový čaj, Kari (výborné) a Hosomaki (dobre). Obsluha celkom rýchla a príprava Tempury tiež, zvyšok trval dlhšie ako sme čakali Trochu hlučnejšia hudba
Jedlo čerstvé chutné, prostredie fajn, len obsluhe treba vysvetliť, že jedlo sa musí vydávať z kuchyne naraz pre všetkých hostí pri stole, nie že jeden už má dojedene s ostatní čakajú, to je absolútny základ. 2. Vec prestaňte sa pýtať 30 sekúnd po odneseni jedla na stôl či je všetko v poriadku, pokiaľ zákazník už jedlo konzumuje, ťažko sa odpovedá s plnými ústami a je to zbytočná otázka (však vidíš na tie oči či to jem či nie, keď náhodou nie tak sa kľudne spýtaj či je všetko ok).