štýlová reštaurácia v Bratislave v mestskej časti Ružinov. Štýlovo zariadená s milou obsluhou a skvelou kuchyňou. Jedlá ktoré sme si objednali boli výborné. Family kombo bolo nad naše sily ale výborné. Nazáver dezert parená Tirolská buchta bola úplne super - úžasná. Môžem iba vrele doporučiť. Určite sa ešte niekedy rád vrátim.
Reštaurácií sa väčšinou hodnotí jedlo, atmosféra, obsluha a celkový dojem. Ja som mal smolu aj so svojou rodinou že som to ani nemohol vyskúšať. Neviem kam by bolo vhodné napísať moju skúsenosť lebo podľa toho čo hovorili moji známi bolo jedlo dobré. Chcel som tým odmeniť moju rodinu za trpezlivosť ktorú so mnou majú lebo som veľmi pracovne zaneprázdnený. Chcel som im urobiť pekný zážitok tak som manželku poprosil aby urobila online objednávku približne 5 dní pred termínom. A keď sme na daný termín prišli tak sme zistili že je z technických príčin zatvorené. Bolo to veľmi nepríjemné, lebo sme nemali nijakú inú alternatívu. Od pánov ktorí stáli pred reštauráciou sme sa dozvedeli že bol požiar a kvôli tomu majú zatvorené. Tak som sa opýtal, prečo nám nedali vedieť. Načo som dostal odpoveď že oni dávali každému informáciu, ale že mohlo sa stať lebo im zhorela kniha objednávok. Ja som sa opýtal že u vás horelo? Pán s ktorým som sa rozprával odpovedal že nie, horelo nad reštauráciou, ale z hasenia voda, prach a dym znehodnotili túto knihu. Ja som mu povedal že to je síce nepríjemné ale my sme mali objednávku online. Tak si skúste o tom urobiť úsudok sami . Páni ktorí tam stáli sa zatvárili ako keď niekoho prichytíte pri klamstve. Pravdepodobne mali čo to dočinenia s reštauráciou, lebo keď som sa opýtal na niekoho z vedenia, prípadne majiteľov, bolo mi oznámené že práve odišli. Škoda, lebo to bolo 5 minút predtým ako sme mali objednávku. Bolo by celkom fajn ak by sa niekto aspoň za túto situáciu ospravedlnil alebo dal nejaké vyjadrenie. Samozrejme celkom úprimne chcem povedať že chápem. V takej situácii človek asi má veľmi zamestnanú myseľ a môže sa stať že nefunguje všetko tak ako by malo. Pán s ktorým som sa rozprával si na mňa vypýtal kontakt, s tým že sa mi niekto ozve, aby sme sa dohodli na inom termíne alebo by sme si povedali nejaké vysvetlenie. Je celkom možné že majiteľ a vlastník za túto situáciu nemôže ale bolo by vhodné možno aby sa o tom aspoň takto dozvedel že zlyhal niekto, kto bol za to zodpovedný. Veľmi ma mrzí že som nemohol ochutnať jedlo v tejto reštaurácii ale chcem aby aj ostatní vedeli že keď majú urobenú objednávku, nie je isté že sa aj najedia. Čakal som že mi niekto zavolá alebo napíše aspoň e-mail termín sme mali 1.7.23 o 12:00 na meno Janatová.