Chodievam pravidelne a je to velmi napadity koncept a kazda navsteva je zazitok, nie len gastronomicky :) Ceny su vyssie, porcie mensie, kvantita neprevysuje kvalitu. Jedla su pripravovane z kvalitnych surovin. Vzdy sa citim ako na dovolenke. Do restauracie privadzam novych ludi, rodinu, priatelov. O to viac ma sklamala posledna navsteva, kedy si dve casnicky neodsledovali usadzanie ludi. My, co sme maximalne respektovali tabulku a pokorne sme cakali na slubene usadenie sme boli predbehnute inymi zakaznikmi, ktori si sadli rovno na miesto a obsluha im nic nepovedala.
Dostali sme potom horsie miesto na slnku, ktore nam nevyhovovalo, kedze nam bolo teplo a nevideli sme na seba. Ked sme poziadali o presadenie do tiena (sice na miesto pre 4), boli sme odmietnute. Ked sme poziadali o zastrenie zavesu, dostali sme odpoved, ze sa neda (o hodinu, ked sme sli okolo, boli zavesy zazracne zastrete). Tato neochota nam vyjst v ustrety ani tak, ani tak, ma dohnala k tomu, aby som konfrontovala obsluhu s tym, ze preco sme neboli usadene v poradi v akom sme prisli? Reakcia obsluhy bola podla mojich skusenosti, ci uz na strane klienta alebo obsluhy, neuspokojiva. Neslo az tak o to, to vyriesit, pochopila som limity priestoru aj urcite pravidla usadzania, kedze priestor je naozaj maly (o to vacsia skoda je ze pri chtici nahnat si zisk, su v priestore sedenia ktore nie su komfortne a nemali by ani byt tam, kde su - napr. rovno pri dverach, kde ludia chodia okolo a vrazaju vam do stolicky dverami, pripadne pri kabatoch), ale islo o princip a o to, ako to bolo slabo odkomunikovane. Bez ospravedlnenia a opravnena kritika bola prijata stylom, ze co sa opovazujem vobec ozvat, ze "ci cakam, ze tych, co nas predbehli teraz maju presadit". Tak sa s klientom nekomunimuje 😊 Nic take som necakala. V zarodku som cakala, ze zakaznikov, ktori nas predbehli obsluha vrati do radu s tym, ze maju pockat a respektovat napis na tabulke o usadeni. Ze ked my respektujeme pravidla, maju ich respektovat aj ini zakaznici a obsluha.
Po tomto celom sme sa s obsluhou aspon dopracovali k tomu, ze ked sa nieco uvolni, presadia nas, co sa o chvilu aj stalo, k nasej spokojnosti.
Jedlo bolo skvele, obsluha vo vsetkom okrem uvodu profesionalna a mila, az na zabudnutu karafu, ktora po pripomenuti z nasej strany prisla.
Kedze restauracia sa tvari (teraz uz mam len ten pocit) luxusne a exkluzivne, nie len cenami, ocakavam rovnaky pristup k zakaznikom a teda moju buducu navstevu prehodnocujem.
Aj napriek tejto malicko neprijemnej skusenosti s jednou osobou, navstevu Wild kitchen odporucam zazit a navstivit aspon raz, jedlo je kvalitne a chutne. Koncept je svetovy, zial mu skodi slovenska mentalita.