Druhýkrát. Prvýkrát nebola skúsenosť najlepšia, avšak ani druhú šancu reštaurácia nevyužila.
Pri prvej návšteve bolo jedlo vynikajúce, problémom bola najmä obsluha. (Po tom, ako nás jeden čašník usadil prišiel druhý a doslova sa nás oboril, že kto nás usadil, ďalší zase nevedel povedať nič o ponúkaných vínach).
Tentokrát sme prišli na obedové menu.
Obsluha bola viac-menej príjemná, akurát na jedlo sme čakali dlhšie. Tiež prinesenie dvoch jedál naraz a posledného až o približne päť minút by sa v lepšom podniku stať nemalo. Rovnako nebolo najľahšie získať pozornosť čašníčky, keď sme chceli zaplatiť.
Sklamalo nás aj samotné obedové menu - napísané na samostatnom s malým množstvom položiek, no aj tak nemali ani jeden z ponúkaných nápojov.
Čo sa jedla týka, nebolo ničím signifikantné, pri jeho cene by sme očakávali viac.
Vyskúšali sme obe obedové jedlá - ramen so šalátom a kimchi segedín.
Ramen vývar bol ako má byť, ale nič navyše. Nemal v sebe nemal nič zaujímavé, prekvapivé a rezancov bolo pomerne málo, jeden kus hovädzieho bol žuvačkový. Šalát bol lepší, zaujímavý, no v kombinácií s ramenom až prisýty.
Kimchi segedín chutil skôr ako kari z každej bežnej indickej reštaurácie, akurát v tomto bola kapusta. Knedľa však vola veľmi dobrá.
Celkovo by sme zhodnotili jedlo ako priemerné až jemne nadpriemerné, obsluha bratislavsky priemerná.
Určite sa nejedná o úroveň, ktorá by zodpovedala cenám či tomu, ako sa reštaurácia snaží prezentovať.
Veľmi dobrou a milou obsluhou.
Z predjedál sme ochutnali restovanú kačaciu pečeň a divinovú terinu. Obe boli výborné.
Ako hlavné jedlá sme zvolili divinový burger s hranolkami a jahňaciu roládu s opekanými šúľancami.
Burger bol fantastický, hranolky by zniesli trochu viac soli.
Jahňacia roláda bola tiež vynikajúca, rovnako ako šúľance. Slivková omáčka môže byť niekomu až príliš sladká.
Celkovo bolo ako jedlo, tak aj celkový dojem na veľmi dobrej úrovni, určite odporúčam.
Dve návštevy.
Počas prvej (december 2022) bolo všetko super, podniku sa nedalo nič vytknúť. Obsluha bola milá a veľmi profesionálna, jedlo fantastické a inšpiratívne.
Bohužiaľ, pri druhej návšteve sme až také šťastie nemali (september 2023). Jedlo bolo stále výnimočné, možno dokonca aj lepšie ako minulý rok. Sklamala nás však obsluha.
Prvým problémom sa ukázalo byť víno - mali sme objednanú fľašu, pričom víno sme chceli piť ku všetkým chodom. Keď však obsluha priniesla v poradí druhý chod, naše poháre boli prázdne a nikto si to nevšimol. A ani nasledujúcich niekoľko minút sa nám nepodarilo zachytiť pozornosť obsluhy, takže sme len sedeli s jedlom pred sebou a čakali.
Druhý problém nastal hneď pri ďalšom chode - jednalo sa o penu, ktorú bolo treba jesť lyžicou. Tú sme však od obsluhy nedostali, takže sme opäť čakali, kým si nás niekto všimne (v tomto prípade to našťastie bolo skôr a navyše si čašník po privolaní problém všimol sám aj skôr, než sme ho stihli vysvetliť).
Ďalším problémom bol syrový tanier - extra chod, ktorý si možno doobjednať. Keď sme už boli rozhodnutí, že si ho dáme, oznámil nám čašník, že hoci všetci ostatní k nemu dostali briošku, už sa minula, takže my by sme dostali knäckerbrot. Myslím si, že v reštaurácií, ktorá funguje iba na rezervácie, teda presne vie koľko hostí príde, by s nedostatkom surovím problém naozaj nemal byť. Navyše knäckerbrot jednoznačne nie je alternatívou k domácej brioške opečenej na masle a už vôbec nie za rovnakú cenu.
Posledným, našťastie najmenším, prehreškom bol nedostatok utierok na ruky na toaletách - reštaurácia používa malé textilné uteráky. Nie je veľmi príjemné, keď si človek ruky po umytí nemá kam utrieť.
Na záver, keď už sa reštaurácia vyprázdňovala, sme od vedľajšieho stola započuli, ako čašník ponúka kávičku zdarma a celkovo konverzácia pôsobila, že sa so zákazníkmi od tohto stola poznal. Zároveň tu počas celej večere trávil nepomerne viac času, čo bolo aj dôvodom, kvôli ktorému sme my nevedeli upútať poronosť. Na zvýšenej pozornosti voči známim síce nie je nič zlé, avšak v podniku vyššej kategórie (a pri daných cenách - náš účet presiahol 300 € za 2 osoby) by to naozaj nemuselo byť na úkor starostlivosti o ostatných "bežných" zákazníkov. Nie je to dostatočne profesionálne.
Dúfame že do budúcna reštaurácie na svojom personále zapracuje a vráti sa ním na úroveň z prvej návštevy