Podrobnosti reštaurácie:
Otváracie hodiny:
pondelok: | 8:30 - | 22:00 |
utorok: | 8:30 - | 22:00 |
streda: | 8:30 - | 22:00 |
štvrtok: | 8:30 - | 22:00 |
piatok: | 8:30 - | 22:00 |
sobota: | 9:00 - | 22:00 |
nedeľa: | 10:00 - | 22:00 |
Hodnotenia:
Celkové hodnotenie
Nadine Iring
"Jedlo super. Priestory..."
Tiež krásne ale na jedlo by som nabudúce nemusela čakať 40 minút lebo budem potrebovať osobného šoféra keďže som kôli obsluhe zmeškala asi všetky spoje. Pri takých cenách by bolo namieste prijsť za zákazníkom a nie flirtovať na vedľajšom stole a tváriť sa že nikto iný v reštaurácií nieje.
Katka Talárová
"Pekná príjemná reštaurácia,..."
Výborná poloha,dalo sa sedieť aj na terase aj vo vnútri. Obsluha bola veľmi milá a ustretová. Čašníčka ktorá nás obsluhovala bola veľmi pozorná a pohotová na naše požiadavky, keďže sme boli s malým dieťaťom. Jedlo bolo perfektné. Ceny primerané.
Zuzana Molčanová
"Kubu majú jednej..."
Strane skvelú polohu, je v nákupáku, nemusíte riešiť parkovanie, lebo je to všetko dostupné. Boli sme tu na obed, za mňa bola aj obsluha príjemná, aj jedlo bolo relatívne rýchlo urobené, chuť v pohode, ničím výnimočná. Je pravda, že Medusa reštaurácie nie sú tie najlacnejšie, ale zase nikoho neurazia a majú svoj štandard. Za mňa v pohode.
Ján Šuba
"Myslim ze kvalita..."
Jedla nezodpoveda cene. Vyvar dobre ochuteny,ale zakaleny(prudke varenie?),a vlazny(zaliate studene rezance,nepredhriaty tanier?) Spagety Bolognese celkom ok,dobre vychutene,dostatok parmezanu,Lasagne Bolognese-to iste masove ragu,ale uz nevychutene.. Preco? Myslim ze fastfoody hore by ma uspokojili rovnako za polovicnu cenu,nieje dovod sa sem vratit..
Rastislav Laurenčík
"Obsluha príjemná, prostredie..."
Fajn, skvelá vychytávka pre deti, ktoré si môžu pripraviť svoj výtvor z cesta a tam to v podstate končí. Jedlo dosť priemerné, resp. až podpriemerné, sú menuckarne ktoré pripravujú lepšie jedlá. Paradajková polievka bola ešte fajn, pizza prišla rovnomerne pripalena, čiže mala horkastu chuť a rizoto s údeným lososom sa 'podarilo' na tretíkrát, prvýkrát objednávku poplietli, druhýkrát došlo extrémne presolené a to ja teda soľou nešetrím, no a keď sa už podarilo, tak bolo mdlé, urobené na vode bez vývaru z nejakej dlhozrnej ryže....
Branislav Kachnič
"Reštaurácia na prízemí..."
Auparku pri vchode zo. Sadu Janka Kráľa. Dnes som mal denne menu. Bolo výborné. Trhane bravčové so zemiakmi a šalátom. Polievka paradajková tiež výborná. V minulosti som tu bol a bolo to skôr na 4 hviezdy, ale dnes si 5 zaslúžia. Obsluha tiež rýchla, príjemná. Príprava jedla rýchla.
Marek Fico
"Navštívené prvý krát..."
V sobotu, reštaurácia bola plná a chvíľu trvalo, než nám doniesli jedlo. Obsluha však bola rýchla a milá. Hlavne jedlo (lososove rizoto) bolo výborné. Paradajková polievka bola tiež chuťovo skvelá, privítal by som ju ale hustejsiu, aj keď v nej plávali kúsky rajčín. Oplatí sa vyskúšať :)
Kocur
"Jedlo mate vyborne,..."
Ale zaraza ma, ze majitel si pri rieseni staznosti zakaznikov prezera kamerove zaznamy. Monitorovanim ludi v restauracii bez ich suhlasu porusujete zakon. V tejto suvislosti davam do pozornosti dokument s nazvom "Usmernenia 3/2019 k spracuvaniu osobnych udajov prostrednictvom kamerovych zariadeni" , na ktory sa odvolava Urad na ochranu osobnych udajov Slovenskej republiky a ktory v bode c. 38 hovori: "Dotknuté osoby môžu takisto očakávať, že nebudú monitorované na verejne dostupných miestach, a to najmä ak sú tieto miesta zvyčajne využívané na zotavenie, regeneráciu a voľnočasové aktivity, ako aj na miestach, kde sa ľudia zdržiavajú a/alebo zhovárajú, ako sú zóny na sedenie, stoly v reštauráciách, parky, kiná a fitnes zariadenia. V tomto prípade záujmy či práva a slobody dotknutej osoby často prevážia nad oprávnenými záujmami prevádzkovateľa." Robite to dlhodobo. Tymto vas ziadam, aby ste uviedli: pravny zaklad na taketo spracovanie osobnych udajov, ucel a dobu, po ktoru su tieto zaznamy uchovavane. Tieto informacie ste povinni poskytnut.
Kocur
"Jedlo mate vyborne,..."
Ale zaraza ma, ze majitel si pri rieseni staznosti zakaznikov prezera kamerove zaznamy. Monitorovanim ludi v restauracii bez ich suhlasu porusujete zakon. V tejto suvislosti davam do pozornosti dokument s nazvom "Usmernenia 3/2019 k spracuvaniu osobnych udajov prostrednictvom kamerovych zariadeni" , na ktory sa odvolava Urad na ochranu osobnych udajov Slovenskej republiky a ktory v bode c. 38 hovori: "Dotknuté osoby môžu takisto očakávať, že nebudú monitorované na verejne dostupných miestach, a to najmä ak sú tieto miesta zvyčajne využívané na zotavenie, regeneráciu a voľnočasové aktivity, ako aj na miestach, kde sa ľudia zdržiavajú a/alebo zhovárajú, ako sú zóny na sedenie, stoly v reštauráciách, parky, kiná a fitnes zariadenia. V tomto prípade záujmy či práva a slobody dotknutej osoby často prevážia nad oprávnenými záujmami prevádzkovateľa." Robite to dlhodobo. Tymto vas ziadam, aby ste uviedli: pravny zaklad na taketo spracovanie osobnych udajov, ucel a dobu, po ktoru su tieto zaznamy uchovavane. Tieto informacie ste povinni poskytnut. REAKCIA NA ODPOVED VLASTNIKA: 1. Z vasej reakcie je zrejme, ze ludi naozaj monitorujete a nemate k tomu ziadny legitimny dovod. Porusujete zakon. 2. Nerobte z nas hlupakov, ze zaznam z kamery, pod ktorou je stol so zakaznikmi, nevedie k ich identifikacii. To vam urad pri kontrole nezozerie a pokuty su vysoke. 3. S vasim tvrdenim, ze vstup do restauracie je vyjadrenim suhlasu s monitorovanim, ste uplne mimo. Takyto suhlas so spracovanim osobnych udajov musi byt slobodne dany, konkretny, informovany a jednoznacny prejav vole dotknutej osoby - poskytovanie sluzby nesmie byt podmienene suhlasom so spracovanim osobnych udajov na ucel, ktory nie je na jej poskytnutie nevyhnutny. Vysvetlenie specialne pre vas: na to, aby ste servirovali jedlo, si nepotrebujete ludi natacat. 4. Tvrdenie, ze priestory monitorujete za ucelom ochrany majetku (mimochodom, ochrana majetku v restauracii pocas dna? Dobry vtip - co vam miznu pribory?), ste sami vyvratili tu vo svojich komentaroch, ked ste otvorene a verejne deklarovali, ze zaznamy pouzivate pri rieseni reklamacii. Tu potom dost paradoxne vyznie to vase ine tvrdenie, ze ludi na zazname nemozno identifikovat - takze chranite majetok, ale pripadneho pachatela nemozno identifikovat? Este lepsi vtip. 5. Ten vas piktogram nehovori nic o tom, ze priestory su monitorovane aj pocas dna - teda pocas toho, ako sa zakaznici cpu jedlom a vedu sukromne rozhovory - a uz vobec nie o tom, ze su monitorovane aj ich deti. Okrem toho, pri spracovani osobnych udajov vam zakon uklada povinnost poskytnut cely rad informacii (§ 19), a nie piktogram - ten je vam na dve veci... Piktogram vam stacil naposledy tak 6 rokov dozadu, nez sa zmenil zakon. 6. To metodicke usmernenie, z ktoreho som citoval, je tu preto, aby vyjasnilo aj tym menej chapavym, ktori nemaju prirodzeny chochmes, ze je neprijatelne monitorovat ludi na niektorych miestach, a pritom sa odvolavat na ochranu majetku, lebo tento argument by mohol pouzit hocikto a hocikde. Podla tohto argumentu by si niekto mohol natacat ludi aj na verejnych toaletach, lebo moze dojst k poskodeniu majetku. 7. Zabudli ste uviest dobu, po ktoru su zaznamy uchovavane. Pravny zaklad nemate.